Obowiązki
-profesjonalna obsługa pacjentów, w tym sprzedaż leków oraz wyrobów medycznych,
-przygotowywanie leków recepturowych i aptecznych zgodnie z obowiązującymi normami i standardami,
-kontrola i monitorowanie stanów magazynowych,
-prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept, zapewniając bezpieczeństwo pacjentów,
-wprowadzanie danych, obsługa systemu KAMSOFT.
Wymagania
-wykształcenie wyższe farmaceutyczne oraz czynne prawo do wykonywania zawodu,
-znajomość przepisów prawa farmaceutycznego i chęć do samorozwoju,
-zdolności interpersonalne i chęć do pracy z pacjentami,
-umiejętność pracy w zespole oraz dokładność,
-dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem oraz radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
Benefity
-stabilne zatrudnienie w renomowanej aptece o ugruntowanej pozycji na rynku,
-atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
-możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i kursy branżowe,
-przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym i zgranym zespole,
-elastyczne godziny pracy i dodatkowe benefity, takie jak karta sportowa, opieka medyczna oraz ubezpieczenie.
Warszawa