Opis stanowiska
Stanowisko Second Line Support obejmuje działania związane z wsparciem technicznym w języku niemieckim i angielskim, zarówno telefonicznie, jak i przez czat oraz mail. Osoba na tym stanowisku będzie się doskonaliła w określonym obszarze specjalizacji. Specjalista drugiej linii rozwiązuje kwestie techniczne dla klientów, doradza im w razie potrzeby, koordynuje małe zespoły dostarczające podstawowe wsparcie zgodnie z procesem firmy.
Zakres obowiązków
• Wykonywanie złożonego zakresu prac technicznych
• Odpowiedzialność za przetwarzanie incydentów, wniosków i zmian
• Zapewnianie obsługi klienta w zakresie IT, w tym VPN, PKI, Metro Cluster
• Wykonywanie zadań administracyjnych, w tym administrowanie Sharepoints i Active Directory
• Zapewnianie aktualizacji oprogramowania - SCCM i innych narzędzi
• Odpowiedzialność za konfigurację Internet Proxy
• Zapewnienie rozszerzonego wsparcia Office, w szczególności Outlook
• Odpowiedzialny za zarządzanie urządzeniami mobilnymi, pakietami oprogramowania i FileShare
Oferujemy
• Prywatna opieka medyczna
• Ubezpieczenie
• Dofinansowanie karty sportowej
• Szkolenia
• Biegle posługujesz się językiem niemieckim (B2+) i angielskim (B2+)
• Posiadasz min. 1 rok doświadczenia na stanowisku L1 lub L2
• Masz wyraźne uzdolnienia techniczne
• Wykazujesz się analitycznym i systematycznym podejściem do rozwiązywania złożonych problemów i zadań
• Posiadasz bardzo dobrą znajomość środowiska sieciowego, systemu Windows (8 i 10), sprzętu komputerowego
• Posiadasz rozszerzoną znajomość pakietu Office, w szczególności programu Outlook
• Masz doświadczenie w konfiguracji internetowych serwerów proxy
Praca hybrydowa.
Poznań