Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży handlowej o rozpoznawalnej marce na rynku, poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku: Asystenta/ki Zarządu z jęz. niemieckim
Obowiązki:
- Współpraca z Członkiem Zarządu (prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie zestawień, analiz, protokołów),
- Zapewnienie skutecznej komunikacji oraz prawidłowego obiegu dokumentów,
- Tworzenie prezentacji, również w językach obcych,
- Organizacja spotkań, rezerwowanie lotów, hoteli oraz rozliczanie kosztów podróży,
- Ogólne wsparcie administracyjne Biura Zarządu.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 oraz języka angielskiego na poziomie min. B1,
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki lingwistyczne),
- Otwartość, komunikatywność,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Znajomość obsługi pakietu MS Office.
Poznań