Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży maszynowej, w związku z coraz większą ilością prowadzonych innowacyjnych i ciekawych technicznie projektów, zwiększeniem ilości Klientów, poszukujemy doświadczonego Kandydata , który chcieliby rozwijać się na nowym stanowisku w polskich strukturach firmy: Kierownik globalnego zespołu serwisowego – przemysł maszynowy.
Zakres obowiązków:
- tworzenie strategii serwisowej w oparciu o analizę potrzeb klientów, trendów rynkowych i innowacyjnych rozwiązań w branży maszynowej,
- zarządzanie relacjami z klientami przez zapewnienie wysokiego poziomu obsługi, skuteczne rozwiązywanie problemów, udzielanie wsparcia technicznego i zapewnienie, że oczekiwania klientów są spełnione,
- estymowanie kosztów napraw, konserwacji lub modernizacji maszyn, przy uwzględnieniu takich zmiennych jak m.in. czas pracy, materiały i inne zasoby potrzebne do realizacji zlecenia,
- monitorowanie kosztów serwisowych, śledzenie i kontrola wydatków związanych z naprawami, utrzymaniem i modernizacją maszyn w celu zapewnienia zgodności z budżetem oraz efektywnością kosztową,
- koordynacja pracy zespołu serwisowego w celu zapewnienia terminowego i skutecznego wykonywania zadań serwisowych, aby sprostać oczekiwaniom klientów,
- planowanie zasobów ludzkich i materiałowych, zapewnienie odpowiedniej liczby pracowników oraz niezbędnych narzędzi i materiałów do realizacji zadań serwisowych,
- szkolenie i rozwój zespołu serwisowego, dbanie o ciągły rozwój umiejętności technicznych i komunikacyjnych członków zespołu poprzez szkolenia, mentoring i programy rozwojowe,
- nadzór nad wykonywaniem zadań, monitorowanie postępów w realizacji zleceń serwisowych, zapewnienie zgodności z normami jakości oraz terminowością wykonywanych prac.
- wykształcenie wyższe techniczne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- kilkuletnie doświadczenia w obszarze serwisu maszynowego na międzynarodowym poziomie, w tym udokumentowane sukcesy w obsłudze klienta na różnych rynkach,
- znajomość branży maszynowej, procesów, nowoczesnych technologii oraz trendów rozwojowych,
- umiejętności przywódcze w zarządzaniu międzykulturowymi zespołami serwisowymi na różnych rynkach, zwłaszcza w kontekście efektywne i skutecznej obsługi klienta,
- wysokie umiejętności komunikacyjne zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne, zdolność budowania trwałych relacji biznesowych z klientami na różnych poziomach hierarchicznych,
- umiejętność wypracowywania efektywnych strategii serwisowych na szczeblu globalnym, uwzględniających oczekiwania i potrzeby klientów oraz zarządzanie zmianą w zespole w kontekście obsługi klienta,
- dostępność na wyjazdy służbowe do Klientów (ok. 40% czasu pracy),
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego.
Katowice