Wspólnie z Klientem - brytyjską firmą z sektora dystrybucyjnego, poszukujemy osoby na stanowisko Kontrolera finansowego / Kontrolerki finansowej. Rola związana jest z rozwojem biznesu w Polsce i wiązać się będzie z objęciem, od strony kontrolingu, nowej spółki zlokalizowanej w Czechowicach-Dziedzicach.
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:
- kompleksowa odpowiedzialność za aspekty finansowe spółek, w tym: zamknięcia miesięczne, konsolidację, sprawozdawczość finansową, budżetowanie, prognozowanie i analitykę biznesową, audyty wewnętrzne i zewnętrzne,
- przygotowywanie prognoz, budżetów rocznych i raportów,
- analiza i proponowanie optymalizacji nakierowanych na poprawę wyników finansowych firmy,
- zapewnianie zgodności procesów i procedur ze standardami firmy,
- współpraca z Dyrektorem finansowym i Dyrektorem zarządzającym.
- wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii,
- doświadczenie jako kontroler/ka finansowy/a w międzynarodowej firmie,
- biegły poziom angielskiego,
- doświadczenie w kontrolingu biznesowym lub FP&A,
- proaktywność i inicjatywa w działaniu,
- dobrze rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- doświadczenie w pracy w środowisku Oracle Hyperion Financial Management (HFM) jest postrzegane jako atut.
Czeladź