Dołącz do naszego klienta, zespołu pasjonatów: inżynierów, projektantów i menedżerów produktu, którzy tworzą doskonałe oprogramowanie.
Jako Manager ds. operacyjnych będziesz odgrywać kluczową rolę w zapewnieniu efektywnego i płynnego funkcjonowania procesów oraz działalności biznesowej. Poprowadzisz inicjatywy optymalizacji pracy, zarządzania zasobami oraz ciągłego doskonalenia, aby wspierać wyniki wszystkich działów.
Do głównych zadań będzie należeć:
- Ocenianie procesów, identyfikowanie problemów jakościowych, sugerowanie i wdrażanie rozwiązań.
- Identyfikowanie możliwości poprawy efektywności i skuteczności operacyjnej.
- Wyznaczanie i utrzymywanie standardów jakości.
- Wdrażanie i monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI), aby mierzyć i poprawiać wydajność procesów.
- Wdrażanie i utrzymanie zgodności prawnej firmy z przepisami, w szczególności RODO (GDPR).
- Monitorowanie realizacji celów, raportowanie do Zarządu oraz prezentacja statusu na regularnych spotkaniach.
- Tworzenie efektywnego ekosystemu narzędzi i usług dla całej firmy: IT, dostawców, zaopatrzenia.
- Współpraca i zarządzanie zewnętrznymi dostawcami i partnerami w celu zapewnienia płynnej koordynacji usług.
- Identyfikacja, monitorowanie i ocena potencjalnych ryzyk operacyjnych oraz opracowanie strategii ich ograniczenia w celu zapewnienia ciągłości biznesowej i bezpieczeństwa danych.
- Min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu operacjami, idealnie w środowisku usług IT, tworzenia oprogramowania etc.
- Biegły angielski, ddo współpracy z zagranicznymi oddziałami firmy.
- Umiejętności organizacyjne i przywódcze, zdolność inspiracji i motywowania zespołów.
- Umiejętności zarządzania projektami, w tym zdolność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
- Umiejętności rozwiązywania problemów i analityczne.
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Warsaw