Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem Włoskim. Praca jest w trybie hybrydowym, a biuro znajduje się w samym centrum Łodzi - w razie zainteresowania zachęcamy do aplikowania :)
Zadania:
- Codzienna realizacja zamówień klientów w portalu SAP i e-commerce
;
- Koordynacja całego procesu dostawy zamówienia w SAP: dane podstawowe, wycena, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty
;
- Zarządzanie dostawą i codzienny kontakt z oddziałami zlokalizowanymi w Europie
;
- Nadzór nad reklamacjami;
- Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi;
- Terminowe reagowanie na różne zapytania;
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów
;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami i interesariuszami wewnętrznymi.
- Wykształcenie wyższe;
- Bardzo dobra znajomość j. Angielskiego (B2);
- Bardzo dobra znajomość j. Włoskiego (B2);
- Doświadczenie w pracy z klientem na podobnym stanowisku: Obsługa Klienta/Logistyka/Supply Chain/OM/Eksport/Import/Zakupy itp;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Proaktywna postawa;
- Samodzielność w działaniu i komunikatywność.
Łódź