Międzynarodowa firma zlokalizowana w okolicach Poznania poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko: HR Business Partner
Główne zadania:
- Budowanie relacji z pracownikami; zapewnienie menedżerom i pracownikom wsparcia w kwestiach związanych z zarządzaniem, prowadzenie działań mających na celu poprawę relacji, wyników i zaangażowania,
- Learning & Development; współpraca z zespołem L&D w celu opracowywania i prowadzenia szkoleń wspierających obecne i przyszłe potrzeby firmy, zapewniając jednocześnie priorytetowe traktowanie rozwoju kariery i możliwości menedżerów liniowych,
- Zasady i procedury; pomoc w opracowywaniu i wdrażaniu zasad i procedur HR,
- Zasoby; współpraca z zespołem Talent Acquisition w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wszystkie zatwierdzone stanowiska, w tym zamieszczanie ogłoszeń o pracę, selekcja CV, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych opartych na kompetencjach oraz wspieranie Hiring Managera w wyborze odpowiedniego kandydata,
- Zarządzanie wynikami; wsparcie menedżerów i doradztwo w kwestiach związanych z wynikami.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie zasobów ludzkich lub równoważne wykształcenie i doświadczenie (preferowane wykształcenie wyższe magisterskie/MBA),
- Doświadczenie w HR w międzynarodowej organizacji produkcyjnej - warunek konieczny,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację,
- Znajomość polskiego prawa pracy oraz umiejętność opracowywania, wdrażania, stosowania polityk i procedur HR,
- Znajomość pakietu MS Suite i systemów HRIS.
Poznań